< Tous les avis ZenDAW ZenDAW
ZenDAW ZenDAW
ZenDAW ZenDAW
rawl747 rawl747

« Increase your Cubase productivity »

Publié le 14/04/20 à 18:30
If you are looking for a way to increase your Cubase productivity, CubaZen is an excellent product that allows a touch screen to provide a graphical touch interface with shortcuts to the most common Cubase commands. Don't worry about remembering keystroke shortcuts, CubaZen will show you icons that do the same but are graphically intuitive. Standard templates are included but you can also customize the screen to tailor the interface to your exact needs. Programmed by a musician who uses Cubase to produce his music, the product reflects a musician's perspective on solving the problem of increasing productivity without a steep learning curve for keyboard shortcuts.