Stanton Magnetics SK-6F

Tous les avis sur Stanton Magnetics SK-6F

( 3.3/5 sur 3 avis )
  • Stanton Magnetics SK-6FPublié le 01/11/08 à 00:00
    contenu en anglais (contenu en anglais)
    All you could need for scratching and juggling, for beginner/intermediates at least. Hampster switch, up fader reverse, Headphone Mute button near the fader, very handy! When using the Focus fader there is no curves for the Xfader, only cut option. The up faders are hooked into the curve control tho, so if u werent using the focus fader and u still wanted a sharp cut in on the fader, the up faders would also be sharp.. not good for fades etc. but with the focus fader u can pretty much sort this out.

£170 UK pounds

UTILIZATION

Very easy to use, nice spacious lay out of the main controls.

SOUNDS

Sounds good for the money.

OVERALL OPINION

I like the focus fader, feels so slick after coming from a low end numark. Quite durable, no match for the big boys like vestax 06/07 etc, but I feel pretty confidant it whackin my faders around

It cant be true love, because I dont wanna spend the rest of my DJ-life with it. I reakon I'll have her for a year, and if i'm getting good by then I'll up grad. But until I can afford a sweet ass vestax or rane, my stanton should surfice. Also note -this is a battle mixer. If you want to skratch/beat juggle then its a good buy. If you want to mix, or play house, DnB, techno etc there wud be better options.

Originally posted on FutureProducers.com
    Posted by: johnh85 ( 8-, 2005)
  • Stanton Magnetics SK-6FPublié le 01/11/08 à 00:00
    contenu en anglais (contenu en anglais)
    Yes , the volume updfader dont work that well, the focus fader need time to clan and maintain

Price paid

euro 299

UTILIZATION

Not so tough as a battle mixer shuld be

SOUNDS

No mids at this price , other wise good for hip hop

OVERALL OPINION

Just ok will need to buy another mixer after dis one

Originally posted on FutureProducers.com
    Posted by: Unknown (January 1-, 2003)
  • Stanton Magnetics SK-6FPublié le 18/07/07 à 17:31
    Table rackable
    Deux voies
    égaliseur deux voies
    Pas d'effets intégrés

utilisée depuis un an , rien a redire, si ce n'est qu'il aurait fallut pouvoir régler les médium (égaliseur hi et low simplement)
    Le focus fader est un merveille de souplesse.
    Elle ne m'a jamais fait faux bond

Configuration trés simple
    fonctions hyper accessibles, tous les faders sont inversables (c'est une table pour le scratch)

Pas de souffle perçu
    égaliseur assez efficace

Table rackable
    Deux voies
    égaliseur deux voies
    Pas d'effets intégrés

Le focus fader est un merveille de souplesse.
    Elle ne m'a jamais fait faux bond

Configuration trés simple

Pas de souffle perçu
    égaliseur assez efficace

Utilisée depuis un an, meilleur atout: le focus fader, deux modèles testés avant. bon rapport qualité prix, oui je referais ce choix.