< Tous les avis Behringer VMX300
Behringer VMX300

Console DJ 3 voies de la marque Behringer appartenant à la série Pro Mixer

FP User FP User
Publié le 01/11/08 à 00:00
contenu en anglais (contenu en anglais)
This is a great mixer for your money. lot's of nice features like very good kill-function, with hold and tap. beatcounters and a sort of beat assist funtion, but this is not very useble. you can tap in and more or less lock on to a beat. but this only works as long there is a steady beat in it. the time-offset counter is just weird, but sometimes it's useble, it has a surround button, wich is cool, and it has lot's of outputs. the crossfader curve is ajustable from each channel as well as the crossfader itself. this is nice to tweak with, it seems there is a very personal setting out there just waiting for you..all the buttons are very ergonomicly placed.

Price paid: 400 euro (i think)

UTILIZATION

It speaks for itself

SOUNDS

It sounds just great

OVERALL OPINION

It looks and feels rock solid

i love it very much, and i think i'll keep it forever. when it would get lost or stolen, i'd buy a new one.

Originally posted on FutureProducers.com
Posted by: Unknown (January 1-, 2003)