< Tous les avis Behringer VMX300
Behringer VMX300

Console DJ 3 voies de la marque Behringer appartenant à la série Pro Mixer

FP User FP User
Publié le 01/11/08 à 00:00
contenu en anglais (contenu en anglais)
This is a great mixer. For the price nothing beats it! 3 channels, great kills,effects loop outs, booth outs, record outs, surround sound. The only strange thing is the beat counter.

Price paid

UTILIZATION

Kill switches are on the front panel which takes getting used to, the manual is great, the interface is very simple

Bang for Buck this mixer is worth checking out!

SOUNDS

Sounds great!

OVERALL OPINION

I love it! Its overall a great mixer for a great price. I heard that behringer has ripped off companies in the past, but if this is a rip it still kills on price.

Originally posted on FutureProducers.com
Posted by: Unknown (January 1-, 2002)