Bon ben comme personne ne semblait vouloir se lancer, j'ai procedé a l'update, ca marche sans probleme, par contre je n'ai pas encore vu quelles etaient les améliorations.
Il y a pas de fichier pdf avec les explication des nouveaute ;je pense que ca se passe du cote des effect je ne voi pas autre chose ;si tu trouve dit le nous merci .....lus
Citation : At the time of the WAVE/AIFF file writing out of the audio phrase, according to the setting of Propellant-actuated device Play and Loop Mode, as written out the sample, it modified.
When CHOP QUICK ASSIGN with popup and PATCH QUICK ASSIGN popup, value of Part parameter the ten-key is input, the trouble which has the fact that it freezes was corrected.
When SAMPLE MANAGER it marks the plural samples in the picture, assigns to the pad quickly, marking, it corrected the trouble which has the fact that the sample which differs from the sample which it chooses is assigned.
« What is full of redundancy or formula is predictably boring. What is free of all structure or discipline is randomly boring. In between lies art. » (Wendy Carlos)
untold
631
Posteur·euse AFfolé·e
Membre depuis 21 ans
7Posté le 21/05/2005 à 22:41:09
Ca y etait deja dans la version 3.01 le revOneShot dans sample parametre? put*in je l'avais pas vu avant.
Ben franchement, avec la mise a jour 3.03, je n'ai absolument rien vu de nouveau...
Vivement la version 4 , avec , je l'espere, l'automation de tous les parametres des effets!!!