< Tous les avis Digidesign Mbox
Digidesign Mbox

Interface audio USB de la marque Digidesign

FP User FP User
Publié le 01/11/08 à 00:00
contenu en anglais (contenu en anglais)
The feature are unsurpassed for the price: SPDIf I/O, USB, 48v phantom. They should upgrade the USB to USB 2.0 capability though. Integrates well with Sampletank's 4.4 GIG wav sound Library! Unlimited potential

Price paid

$500

UTILIZATION

Everything's simple, the book's easy to read, setups simple, but as is always the case in more advanced mixing MIDI SYNC can be a bit tricky the first few times.

GETTING STARTED

Perfect!

OVERALL OPINION

The strongest point about the Mbox is its price. Real cheap but must have in any home studio.

All home studios should have an Mbox. I have had the oppertunity to upgrade to the digi002 but why? I can connect it to my laptop, always grinding. The Mbox has dual Mac/PC compltibality. I produce my beats on a PC burn to 700MB disk, take to a studio with Mac and upload without a problem, that's what's it's about.

Originally posted on FutureProducers.com
Posted by: Unknown ( 2-, 2005)