Créer un compte

Séquenceur généraliste de la marque Steinberg appartenant à la série Cubase VST

AlanForPresident AlanForPresident

« cubase »

Publié le 17/07/12 à 05:57
contenu en anglais (contenu en anglais)
Using Steinbergs Cubase VST 5 is one of the easiest programs you will use. It is very easy to set up and get running. It took no effort at all to install and I never needed to touch the manual at all. It worked great on my xp and vista computer, keep in mind that if you are thinking of purchasing this and you have a mac then it wont work. Cubase was not designed for macs and probably never will be or at least any time soon. I have even asked them on the phone if they would ever make it compatible with macs so I could have it on my mac book but they said no, and they have no intentions of going to the apple platform.

SUITABILITY/PERFORMANCE

It works great on my dual core pc, and on my cheaper laptop that doesn’t have much ram on it at all. I haven't had a single issue while running Steinberg’s Cubase VST 5. I used it a lot and still use it to this day and I have no issues with running it.

OVERALL OPINION

One of the things that I wish I could change with it is that when running a lot of vst’s (if you don’t run out of vst slots) it can get a little buggy on you. I am not sure why, maybe my laptop just needs more ram, but it still did this and it was very frustrating from the time that I noticed this happening I would kind of shy away from using it because I use a lot of vsti plug ins and if I know that im going to have problems with them after I get half way through my project session I wouldn’t even want to use Cubase VST 5 at all , just so I could avoid the problems all together.

Analyse de l’audience (Google Analytics)
Publicités (Google Ads)
Marketing (Meta Pixel)

Analyse de l’audience (Google Analytics)

Publicités (Google Ads)

Marketing (Meta Pixel)