E-MU Proteus X
E-MU Proteus X
FP User FP User
Publié le 01/11/08 à 00:00
contenu en anglais (contenu en anglais)
NOTHING AT ALL IS MISSING VERY WELL EQUIPED FOR EVERY GENRE NO MATTER WHAT U DO VERY VERSATILE IF UR PLANNING ON GOING DIGITAL IT IS FOR U !!!!!!

Price paid

$150.00

UTILIZATION

Easy as 1,2,3 is all that i can say, U can eat it up even if ur new to Producing, but because i have some Knowledge It Becomes As GOOD AS I WANT too MAKE IT !!!!!!!

GETTING STARTED

IT SHOULD BE GOOD FOR A WHILE IS ALL THAT I CAN SAY!!!! I&quot;LL BE USING THIS FOR A WHILE AHAHAH!!!! AS LONG AS THE SOUNDSETS KEEP COMING AND THEY LEAVE ME WITH ENOUGHT TO LAST FOR A WHILE

OVERALL OPINION

EVERYTHING IS BEAUTIFUL&gt;&gt; STRINGSSYNTH If U Tweak sounds this is the module for u very easy to install and gives u tons of improvments a better sound card jacks to plugin vintage boards and use them as well the best thing too me is i got to kill three bird with one stone for $150 Soundcard,Desktop Module,Lovely Sounds,&quot;And Is Expandable, too Mo'PHATT soundsets all the sounds that are on the Original MO'Phatt!!!!!!!!! GOTTA LOVE IT!!!!

I LOVE IT OF COURSE I WOULDNT BE BRAGGING ON GARBAGE !! AHAH J/K IT GOOD FOR ALL I LOVE IT AND IF I LOVE IT U SHOULD LOve IT NAW !!! I HOPE IT WORKS FOR ME LIKE IT WORKS FOR U !!!!

Originally posted on FutureProducers.com
Posted by: Triagin1 (January 1-, 2005)