V2.02
- 20 réponses
- 11 participants
- 6 374 vues
- 11 followers
Elfredo_sono
Change Log
2.02 (2014-03-12)
Improvements
•
Aux/FX Return sends to subgroup fixed
•
Output routing tap selector fixed
•
Dry switch on dimensional chorus
•
To end all SOF discussions: hold sends on fader button (> 1s) to stop blinking
•
Stereo delay mono feed diagram corrected
•
Preamp remote control issue with differently linked channels fixed
•
X32 CORE scene recall and show import fixed
•
Snippets fixed (problem with 1st data line)
•
USB recorder assign key ‘PREV’ fixed
New Features
•
Assignable controls can be accessed on X32RACK by pressing MUTEGRP & UTILITY simultaneously
•
MIDI control of mute groups (CC #80..85 on channel 2 [b1 50 xx .. B1 55 xx])
•
MIDI snippet recall ([c1 xx])
•
MIDI cue recall ([c2 xx] 0..127, [c3 xx] 128..255, [c4 xx] 256..383, [c5 xx] 384..499)
•
Cue and snippet recall on assignable buttons (including name display on small lcds and assign home screen)
•
M/C bus can be used as effect send bus (FX 1..4)
[ Dernière édition du message le 12/03/2014 à 15:50:53 ]
Studio/Sono CASMA
la nomination BETA a disparu, serait-ce une version "finale"?
Dommage que le contrôleur pour iPad ou PC n'a pas été mis à jour...
Si je veux les RTA et nouveaux FX pour mon concert du 22 Mars, je ne peux pas utiliser mon iPad pour contrôler les retours sur scène... Quel dilemme!
Studio/Sono CASMA
je viens de lire sur Facebook que la version 2.1.4 du x32-Mix pour iPad devrait sortir aujourd'hui également avec une compatibilité de la version 2.02 de la console... Chic, vivement la mise à jour.
Studio/Sono CASMA
maintenant ils annoncent une disponibilité prochaine de la version X-Edit pour PC mais l'App iPad prendra plus de temps à venir (une version compatible pourra contrôler la version 2 de la console pour les paramètres identiques à la 1.15 en attendant la version complète de contrôle de la X32 en V2)
quintsens
"Dear All,
Our intention was to release the X32-Mix app along with the final Version 2.0 firmware. In order to do so we submitted the new app version to Apple early, so that it would be approved this week. It turned out that the final Version 2.02 firmware was completed after this submission, so we need time to test the app with the final version. This testing will soon be complete and the app should be available to download in the coming days, if all goes as expected. As we have previously stated, this app will be compatible with the new firmware, but the major new features like the RTA will be implemented in a later release.*
Regarding X32-Edit, this should be available in a few weeks. Like X32-Mix, this version will be compatible with Version 2.0, but some of the new features will come in a later release.*
X32-Q's current version remains compatible with the new firmware.
Please remember that these are not trivial developments and require much testing. This is something very common among all manufacturers. On the other hand, all our software improvements are for free and there will be many more to come.*
Thank you for your patience and continued support! "
Soit résume en Français :
X32 V2.02 firmware est une version finale
X32-Mix devrait etre dispo sur l'apple store dans les jours a venir, mais les évolutions telles que le RTA seront implementées dans une version ulterieure
X32-edit devrait etre dispo dans quelques semaines , mais les évolutions telles que le RTA seront implementées dans une version ulterieure
X32-Q compatible avec la V2.02
[ Dernière édition du message le 14/03/2014 à 15:46:48 ]
delascher
Studio/Sono CASMA
depuis la mise à jour 2.01 et maintenant 2.02, j'ai mon écran (l'affichage du logiciel) qui scintille légèrement lors du passage d'une page à l'autre. Avez-vous le même phénomène? (rien de bien grave, juste pour savoir si je suis le seul)
delascher
quintsens
[ Dernière édition du message le 23/03/2014 à 11:46:37 ]
Marciello
depuis la mise à jour 2.01 et maintenant 2.02, j'ai mon écran (l'affichage du logiciel) qui scintille légèrement lors du passage d'une page à l'autre. Avez-vous le même phénomène? (rien de bien grave, juste pour savoir si je suis le seul)
Bonjour
Pareil pour moi : un léger scintillement depuis la v2.01 en passant rapidement d'une page (onglet) à l'autre.
- < Liste des sujets
- Charte