Zildjian A Custom Fast Crash 14"

Tous les avis sur Zildjian A Custom Fast Crash 14"

Cymbale Crash de la marque Zildjian appartenant à la série A Custom.

( 4.3/5 sur 2 avis )
  • A custom pot ninja cartouche bidalot

Zildjian A Custom Fast Crash 14"Publié le 04/11/12 à 05:09
    Une super série.
    Les a-custom sont des cymbales que je qualifierai de "passe partout" et de qualité.

Cette fast crash en 14 pouces fait ce qu'on lui demande, un crash simple/éfficace avec assez peu de sustain. Pas si aigue que ça pour une 14, je l'utilise en contexte metal principalement et hip hop drum n bass a l'occasion et elle s'en sort bien dans tous les domaines. Certains la trouveront insipide mais pour moi c'est juste la cymbale parfaite, pas trop complexe avec un volume sonore équilibré et un son agréable.
  • Zildjian A Custom Fast Crash 14"Publié le 07/10/08 à 22:12
    contenu en anglais (contenu en anglais)
    The first time 12 months ago, I came quick off a drum roll and laid a little crash from this bad boy at the end, I fell in love. Perfect for those moments of short lived heightened sound during a jam, or recording. I come to her often with a light visit, and once in while for a full blow of crashing glory. I'm not afraid to ride her top once in a while for a different sound for time keeping, I love to explore everything the Zildjian Fast crash can do. And she is full of surprises.
    I started piecing my Zildjian cymbal set together, and I like the consistency and quality of the brand. So I shell it out for the good return. I choose Zildjian, because I am product loyal but for good reason. She is a reliable top of the line brand, with a legacy of consistent quality. Crash, I just laid into my Zildian Fast crash out of excitement for the great decision we both made when choosing one another.