Se connecter
Se connecter

ou
Créer un compte

ou
Agrandir
Forums régionaux
Hauts-de-France

Sujet Apéro / Braderie d' lille ! On va s'boire une giraffe ?

  • 9 réponses
  • 5 participants
  • 554 vues
  • 5 followers
1 Apéro / Braderie d' lille ! On va s'boire une giraffe ?
Amis ch'timi , chi té parle kom cho té l'bien v'nu et chi té parle po kom cho bah té l' bien v'nu quin meme gar :lol:
Tenue (in)correcte exigée quand meme :bravo:
alors qui me rejoint ? l'endroit sera a déterminer au dernier moment :D:
2
LOL !

J'y serai c'est clûr, mais ça va être ultra tendu de se retrouver, perso j'pense v'nir avec minimum 15 personnes, peut être 30 si y a pas de couilles et annulations dernières minutes.
Si tu vois quelqu'un d'arraché avec plein de gens autour, c'est moi ! :D:
L'eau c'est la vie, la vie c'est le Ricard
3
Au fait, quin ché qu'ché t-y l'bard'ri ch't'année ?

Ou bin, quin kché qu'te prévô cha ?
4
(Euj demint' cha passque à l'bad'rie, on va avoir bin du mal à intrer à des dix ou douze dins l'meîme troquet, ché pou cha que j'demint').
5
:bravo:
tain y'a du vrai ch'timi d'in l'sector :mdr:
bon pour l'endroit faut cheker ça,j'vais gérer j'vous tiens au jus mes geins mais c'est sur ça s'ro po l'troquet jupiler du coin ptdr
j'pense plus a un bordel de la rue massena voir pire mdr mdr
6
Mi, d'pis que j'sus sur Paris, les troquets Jupiler cha minque bin.

Pou cha, y'a l'affiche à ch'l'lantern, cha wé... mais dins les futs ch'est vraimin aut koss !

Ah donk, d'où qu'ch'est qu'teu choisiras, même à Massena, cheu ch'ra à m'n'affaire si c'est à t'n'idée et si que j'peux v'nir.

Allé; bien des baises à t'menton, hein.

Toilb'.
7
Nous autes (Wayfarer, rock 70's) on s'ra in train d'juer d'vint l'Dracir à côté d'France Bleu Nord el samedi 1er vers 21h jusqu'à fort tard dins l'nuit.

On vous attins tisote pour mette el fû d'vins ch'podium...
8
Cha m'rappelle toute eum jeunesse, fréquence Nord que ça s'app'lot. In avôt fait ch'première partie de Stocks à l'brad'rie, à l'Mad'leine et à Thumesnil.

C'est dommach' que j'peux nin v'nir eul premier, ch'aurait été avec plaisir.
9
Wayfarer -> SUPER CONCERT !!!
10
Un avis qui nous fait bien plaisir ami bassiste...