Bec métal JodyJazz : qui a essayé ?
- 15 réponses
- 5 participants
- 2 350 vues
- 1 follower
Shake
Je viens de voir que le célèbrissime Jody Espina a sorti un nouveau bec censé tout déchirer en lamelles :
http://www.jodyjazz.com/dv2.html
Alors bon, pour l'instant j'ai pas le temps d'en faire venir en France et de les essayer, mais si qqun a essayé ou entendu parler de cet engin de guerre, qu'il me donne son opinion, sinon j'attendrai l'été pour tester l'engin
- 1
- 2
saxobar
KoalaMan
Néanmoins, la politique commerciale de Jody est très intéressante, et parait presque honnête, déjà ca donne envie !
On ne voit bien qu'avec les yeux. Le cœur est invisible pour l'essentiel.
Shake
Et là j'arrive : flag. Bêtement : flag.
Argh .
Si vous êtes patients, cet été de toute façon je vous fais le test complet parceque je pourrai pas m'empêcher de l'essayer cet engin .
Hors sujet : Sinon, SaxM >> selon mister Jody ce bec est une version améliorée du ESP, avec notemment un chouilla d'harmoniques aigues en plus. Vu les démos déjà vraiment brillantes de l'ESP, si celui-ci est encore plus brillant, je crois que pour le classique ça va pas te plaire, non ?
S.d.m
KoalaMan
On ne voit bien qu'avec les yeux. Le cœur est invisible pour l'essentiel.
Shake
le mien a pas les oreilles je veux le vôtre !
SaxM j'avais pas vu que y'avait plein de trucs à écouter sur ton profil ! Demain je downloade en masse
saxobar
Citation : Demain je downloade en masse
Ben tu vas pô être déçu
Kelyan
Citation : Best Sound Contest - $500 cash or $750 in JodyJazz mouthpieces
I’d like to heat up the summer with a fun contest. In the next newsletter I’ll spell out the specifics but for now, here is what you need to know:
On July 1st, we will begin accepting MP3 clips of you playing on a JodyJazz mouthpiece. We will put your clip up on the website and people will vote for their favorite clip.
Anyone can enter as long as they are playing a JodyJazz mouthpiece. Votes will be cast for the clip that demonstrates the best saxophone sound. Sometime in the future we’ll have a separate contest for clarinet. We’ll accept mp3s during all of July, put the clips up in August, and then voting will commence. The Contest Winner will be announced September 15th. For now, get your clips together (no more than 1MB in size). It can be from a CD that you have made or it can be a rough recording. I encourage everyone to enter. The entries will be put up anonymously with a number so that voting will be completely based on the sound and nothing else.
The top ten entries will be kept on the website for at least a year. We will post your name and any contact info that you would like to put up, including a link to your website or your CD. We get a lot of hits, so this alone is a great prize. The Grand Prize Winner may choose either: 1) a check for $500.00 or 2) $750 worth of JodyJazz mouthpieces.
Do not send your sound clips yet. We will start accepting files on July 1st. JodyJazz employees and JodyJazz Artist Endorsers are the only people ineligible to compete. Complete Contest Rules will be available soon.
- < Liste des sujets
- Charte
- 1
- 2