Se connecter
Se connecter

ou
Créer un compte

ou
Agrandir
Ajouter ce produit à
  • Mon ancien matos
  • Mon matos actuel
  • Mon futur matos
Access Music Virus A
Photos
1/154
Access Music Virus A

Différences entre les OS

• 2 réponses
  • 2 participants
  • 352 vues
  • 2 followers
Sujet de la discussion Différences entre les OS
Bonsoir tout le monde.
En fait, j'aimerai connaitre les différences qu'il ya entre l'OS 2.01 et l'OS 2.8. Qu'est ce que cela change dans la bébête. (Filtres, oscillateur ou je ne sais quoi).
Ayant déja créé quelques sons pour mon live, est il possible de les conserver tout en upgradant mon virus que j'aime tant (Sa gueule, ses sons, ses potards (il y en a plein, merci seigneur :mdr: )?
Voila c'est tout pour le moment.
Merci d'avance
2
http://messe.harmony-central.com/Musikmesse01/Content/Access/PR/Virus-A-OS28.html

Citation :

• Analog Boost
    Bass enhancement algorithm for the extra deep and punchy basses.
  • Enhanced Arpeggiator
    The further improved arpeggiator features arpeggiator patterns, swing factor, and adjustable note length. All parameters can be modulated in real time.
  • Random Patch Generator
    The intelligent generator does not only produce completely random patches. With the help of two adjustable parameters, everything is possible from a slight variation to a completely different sound.
  • Sound Categories
    Imagine you have a bass sound and you are in need of a similar one. Scan the Virus sound memory with a single click and mask all non-bass sounds.

La compatibilité est assurée, normalement. Sinon, depuis le temps, ça aurait gueulé. :mrg:

« What is full of redundancy or formula is predictably boring. What is free of all structure or discipline is randomly boring. In between lies art. » (Wendy Carlos)

3
Merci beaucoup monsieur cyclothYmique.