Sujet de la discussionPosté le 09/04/2004 à 23:16:43Pour le PLASIR des yeux : La plus belle batterie electronique au MONDE !
Salut les amis
J'ai trouvé un site de fou, il y a une marque de batterie elec. que peu de gens connaissent, les images se passent de commentaires...
Batterie avec capteurs integrés :
et voila bête :
et le module de sons qui va avec :
The Specs:
* Three Rack Spaces High
* 10 1/4 inch Trigger Inputs
* Stereo Auxillary Inputs
* Stereo Outs
* 10 Individual 1/4 inch Outputs
* Monitor Output
* Built in Analog Mixer for each Trigger and Auxillary Inputs
* MIDI In, Out, Thru
* Footswitch, CV Pedal Inputs
* 64 Voice Polyphony
* 44.1 kHz Samples
* Ability to "create" your own patches/sounds for each trigger (8 layers deep!), including adjustable Instrument Type, Gate Times, Note Values, Volume, Pan, Velocity (Minimum and Maximum) settings, Sustain, Pitch Bend, Expression (volume), full MIDI mapping PER Layer!
* Fully programmable Velocity Stacking, Velocity Switching, Rolling, Random, Hi-hat mode functions per Trigger
* Cool sampled "loops" programmed in for performance use (Imagine jamming over THESE grooves!)
* Fully programmable Velocity Curves, Threshold settings to suit your drumming style
* Several Expansion Boards (optional) will have additional sampled Loops and sounds -- fully upgradeable!
* Incredible trigger response time and feel combined with the Spacemuffins® drums to make you forget that these are electronic drums!
* Total PERFORMANCE oriented Module
* The only module good enough to put our name on it!
Prix : plus de 5000€
patchounga
47
Nouvel·le AFfilié·e
Membre depuis 20 ans
2Posté le 09/04/2004 à 23:26:12
Je connais des boîtes à rythmes pour bien moins cher que ça
Ben si c'est une batterie électronique, à ce moment là les 3/4 des batteurs pros jouent sur des électros alors, car maintenant, quasiment toutes les batteries sont triggées !
ah la zik c'est plus ce que c'était !!! (en même temps j'ai que 16 ans )