Se connecter
Se connecter

ou
Créer un compte

ou

Sujet Tidal Quad ?

  • 4 réponses
  • 3 participants
  • 364 vues
  • 1 follower
Sujet de la discussion Tidal Quad ?
Vous connaissez ce filtre ? vous avez testé, entendu ? :?!: :humm:



Citation : The Tidal Quad is a 4-channel filterbank with extensive control and modulation possibilities. The filter can be used in High-/ Low-/ or Bandpass with an Envelope follower for each mode. There is also an LFO for each set of 2 Channels which allows complex modulations. Additionally it offers a Waveshaper for each channel. For friends of analog distortion this unit leaves no wish open..
technical details
4x HP/BP/LP - Filtermodule / LFO Channel 1+2 (Cutoff) / LFO Channel 3+4 (Cutoff) / LFO each channel positive or negative switch / 1 Waveshaper per Channel / 4x Sidechain Input with Envelope Follower for Cutoff-Modulation
inputs / outputs
AudioInput 1-4 / Sidechain Input 1-4 / Audio Output 1-4


589 euros.

vous avez des indos la dessus ?
Je me souviens je pensais à demain, et plus j'y pensais plus le temps semblait long, et les chances d'y arriver réduites
2
Je me souviens je pensais à demain, et plus j'y pensais plus le temps semblait long, et les chances d'y arriver réduites
3
Reheupe
Je me souviens je pensais à demain, et plus j'y pensais plus le temps semblait long, et les chances d'y arriver réduites
4
Y'a une vidéo sur sonicstate du Namm 2004,mais ils sont pas foutus de faire une démo du truc,je cherchais des infos sur la Distorture mais leur site est en reconstruction :(

http://www.sonicstate.com/news/videos.cfm#
5
D'apres Schneiderburos ca a l'air mort comme plan...