Se connecter
Se connecter

ou
Créer un compte

ou

Sujet New FREE samples package(wav)(voices)!

  • 33 réponses
  • 9 participants
  • 2 117 vues
  • 3 followers
Sujet de la discussion New FREE samples package(wav)(voices)!
Because a part of you don't use Reason or preffer to use wav version of samples here :
http://www.freewebs.com/dorumalaia/myfreerefills.htm
( point 22 )

you can download the samples package version of DoruMALAIA-Voices01(natural01) (24,2 MB uncompressed). This package has archived like rar file and have now only 14,4 mb size ! You need WinRAR program to decompress this package .( If you don't have WinRAR , here can download for free the last version :
https://www.rarlab.com/download.htm )
DoruMALAIA-Voices01(natural01) samples package contains 32 wav voices samples , suitable for any genres of music !. These samples can be used in any program which know wav format ! All of these samples were recorded in CoolEdit PRO 2.0 at 44100 hz/24 bit , processed and then dithered down to 16 bit ! All of those are original and produced by me !
Ofcourse , the refill version (for Reason prog) of this package remains available at the same location !
And samples package version and refill version are FREE ! Free to download , free to use (excepting sale actions or re-included on other public refills or samples packages). You can use these samples how you want in your compositions !

Enjoy my friends !

Doru MALAIA
composer
compozi@yahoo.com
Afficher le sujet de la discussion
11
OK , just please send me a mail at compozi@yahoo.com with all what you need and i will try to find today somewhere on the Net the suitable samples , i promise !

Yours ,
Doru
12
Thanx Dorumalaia ! Nice from you trying helping me ! :bravo:

Have a good night, for me it's 5.20 am so I should beter go sleeping !

See you around ...
Laissez un message après le bip sonore. Merci ! Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip
13
Sorry Dorumalaia for me first post
i thought it was a kind of spamming
i didn't really read the message

:??:


ps : pour les autres jsuis super etonné de votre remarque
quand on parle de english speaking c'est pas forcement pour un americain
c'est juste pour les gens qui parle anglais.

cela dit
j'ai repondu trop rapidement hier
je m'en excuse

ps:

j'em...de aussi les autres qui ce permette une remarque sur mon caractere a partir d'une seule reponse a un post


cordialement
14
Jesus Crucifix > U know what U want... :mdr: :mdr: :mdr:
15

Citation : J'emmerde aussi les autres qui se permettent une remarque sur mon caractere à partir d'une seule réponse à un post


C'en est pourtant toi l'initiateur...

Je suis d'accord au niveau des préjugés: j'ai par exemple des potes qui collectionnent des croix gammées sans être nazis...
Mais pour un tel accueil, avoue que tu risques de t'exposer à de tels jugements, que je retire maintenant que tout est clarifié. Pas d'amalgame, Krucyfix a peut-être été trop vite à te taxer d'Américain (ça m'aurait pas géné plus qu'autre chose, je risque d'y continuer mes études dans deux ans), ça devait aussi être la fatigue...
16
To Newgrp : no problem my friend ! If you have problems to understand english use this translator :

http://babelfish.altavista.com/

And myself i can understand what you say in french but because my english is not very good , i can't translate my messages direct from english to french !

To Krucifyx : i hope you are now happy ! If you need more , just tell me and i will search and others !

Thank you brothers ! This is available for anyone : if you need some samples and can't find , just tell me and i will find waht you need !

Doru :)
17
:bravo:

thanks for the translator
but it's ok
18

Citation : Jesus Crucifix > U know what U want...



Ba oué, mais j ai eu satisfaction il m a envoyé un mail avec tout pleins d URL, et j ai passé une tite aprem à tout DL et à me faire un son de foule !!!
Il est franchemenbt cool ce mec, premier à aider alors qu'il se fait rembaré :clin:

Thanx again Doru, i'm finishing my crowd, now I just need few more samples, but i wont anoyed you with these, i think i'll be able to find them by myself ! Thank you so much for your help again doru !

Mr Freeze, je l ai pas taxé d américain, mais d anti américain, avoue que c'était facile avec son It's a french ...
Cependant, excuses tres honnètes et je pense que , même si le "j emmerde" était un peu de trop ( j aime pas trop la vulgarité méchante, je trouve que c'est un mank de respect tant que ce n es pas dit sur le ton de l humour, mais ca n engage que moi ), c'est à ton honneur Newgrp ...
En tout cas, moi, je suis content qu'il ait posté sur AF, ca m aura fait économisé une journée de caisse et de prises de sons dans paris !!

a bon entendeur, salut !
@++
Laissez un message après le bip sonore. Merci ! Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip
19
Tell me: what's your trick to find free samples?

If you can find some free orchestral multi-sampled instruments, from violas to violins, in one word all that's missing from there: The G-Town Sampling Project, please report!

Thanx!
20
Kruz: on a dû écrire en simultané, pas eu le temps de répondre...
J'ai vu "Américain" écrit, alors j'ai foncé!
Je plaisante...