Les ESP Japon (et pas US) ?
- 703 réponses
- 35 participants
- 17 108 vues
- 38 followers
Philyon
Donc si qqn sait... merci
ræf
kinder_guano
Je connais que les phrases de bases des meuchants allemands dans Medal of Honor, Call of Duty,etc. J'vais pas aller loin avec des "Attention! Grenade!" "Il est parti à gauche!", "Section! En avant!"
kinder_guano
Chuck Van Damme
Loss Loss Loss ! getroffen
ræf
Avec moi y'aurais plus de chance que je me tape une vendeuse que d'avoir des infos sur ta gratte,
Remarque Musik-schmitt c'est que a 350 kms de chez moa !!
Xochitl
Citation : Je me posais la question : est-ce que guitarbargains ne refilerait pas des modèles avec petits défauts compte tenu des prix très attractifs ?
Ca y est j'ai enfin mon haut débit et j'ai pu perdre quelques secondes à trouver la répose "officielle".:
- http://shop.guitarbargains.com/store.lasso?c=FR&newlang=fr&-session=shop:52F450461af4518834Lsl24950B6
Citation : Do you sell second hand or refurbished Instruments?
To make sure you get the best, all of our instruments are brand new and freshly manufactured. We do NOT offer any used or refurbished items.
- http://shop.guitarbargains.com/store.lasso?c=FR&newlang=fr&-session=shop:52F450461af4518834Lsl24950B6
Citation : Why do we have the LOWEST PRICES ON THE WEB?
There are several reasons why our international prices are so extremely low:
Our e-Shop is a division of one of Europe's largest retail organisations. Since we are the country's largest dealer in any brand, we buy in large quantities and at very sharp prices. Plus, all our products come from official European distribution channels only!
To learn more about who we are, visit the website of our retail store.
Since European Countries have a higher Sales-Tax (VAT) than most other countries, and since we can take off 21% VAT when we export out of Europe, this makes another BIG difference.
PLUS... we give a HUGE DISCOUNT on all items.
Its simple: you cant afford not to buy from us!
J'ai mis leurs réponses en citation, car avec leur système de session, je ne suis pas sûr que les liens fonctionnent.
Xochitl
En fait il suffit d'aller dans leur FAQ.
kinder_guano
Bon, b'en ayé, logiquement, Musik Schmidt devraient me rembourser...
Super, il ne me reste plus qu'à me trouver une guitare de nouveau...
Lonewolf
la suite au prochain épisode
kinder_guano
- < Liste des sujets
- Charte