Let me translate the general meaning of our messages : we really enjoy the idea and the mood of the contest.
It keeps us away from other bullshit-styles,FaceBook Likes runs, and other kind of " Send your funniest photograph showing Grandma in shorts with a telecaster and win a prize !!!" ,as madamereve wrote.
[ Dernière édition du message le 29/10/2015 à 13:32:07 ]
adamaudio
2
Nouvel·le AFfilié·e
Membre depuis 10 ans
12Posté le 29/10/2015 à 15:03:50
Thanks, TC Hotrod. I am myself often bored to death with competitions / contests where you only have to answer dull questions. So when I was thinking about the design of the contest I thought it might be a nice idea to ask for some more creativity
Thanks, TC Hotrod. I am myself often bored to death with competitions / contests where you only have to answer dull questions. So when I was thinking about the design of the contest I thought it might be a nice idea to ask for some more creativity
Un grand salut de Berlin!
Great and good idea. "Win with your own music". I Like this kind of contest
Et merci à Aficionado pour m'avoir cité en Anglais
[ Dernière édition du message le 29/10/2015 à 20:09:41 ]
madamereve
2367
AFicionado·a
Membre depuis 10 ans
14Posté le 29/10/2015 à 20:13:17
Citation de phonethique :
Bonne idée , j'ai vu les photos cela demande de la réflexion et ce n'est pas si facile que ça , ça change des autres concours ,
je vais sûrement y participer pour le côté original.
La première a un côté Floydien avec grosses nappes vaporeuses et guitares qui chatouillent derrière les oreilles, drums gras mais pas brutaux et du LFO à gogo
Et merci à Aficionado pour m'avoir cité en Anglais
Heu… non, "Aficionado" ce n'est pas mon p'tit nom même en espagnol, c'est mon taux d'usure sur AF.
Pour l'instant toi tu u t'en sors encore bien, tu es seulement affiné. C'est juste avant "coulant" pour les fromages, et "blette" pour les pommes.