Se connecter
Se connecter

ou
Créer un compte

ou
Agrandir
Ajouter ce produit à
  • Mon ancien matos
  • Mon matos actuel
  • Mon futur matos
MOTU Digital Performer 4
Photos
1/10
MOTU Digital Performer 4

Séquenceur généraliste de la marque MOTU appartenant à la série Digital Performer

Sujet Digital performer 4.6 est làààà!

  • 20 réponses
  • 12 participants
  • 844 vues
  • 9 followers
Sujet de la discussion Digital performer 4.6 est làààà!
https://www.motu.com/


la mise à jour est gratuite,
et aprés 1h de scotch, je pense que c'est vraiment une tuerie de mise a jour
j'ai pas le temps d'en dire plus mais autant aller voir de vous meme

Citation : pitch automation. Pattern Gate Plug-in. V-Racks. AAF file interchange. Film/Video Scoring Enhancements. Multiple outputs for AU plug-ins & ReWire. Audio Click. Bounce to QuickTime Movie. Productivity Enhancements.

Now available as a free download to all Version 4.5x users, Digital Performer 4.6 delivers another audio sequencing first: pitch automation. This incredible feature allows you to manipulate pitch non-destructively in real time using Digital Performer's standard track-based automation features. From simple pitch correction using the pencil tool, to individual note transposition, to wholesale transposing of an entire audio track, you have unprecedented control over the pitch of your audio tracks. Digital Performer 4.6 provides many additional new features and productivity enhancements.




bon apetit bien sur :coucou:
Afficher le sujet de la discussion
21
Petite precision, quand vous etes satisfait de la version 4.6, vous pouvez jeté la 4.52 (attention pas la 4.5 qui comprend la partie la plus importante de l'application...)
comme ca, vos morceaux s'ouvriront direct avec 4.6

:coucou: