Jamo Hifi 7.7
Jamo Hifi 7.7
onkelhans onkelhans
Publié le 01/03/09 à 09:51
contenu en anglais (contenu en anglais)
I use the JAMO Speakers sice 3 or 4 years. They offer a detailled, warm and clear sound and look very representative. Before I had little mission speakers. They also were very good, but the Jamo Speakers have another bass fundament and I mean, they are the better choice for jazz and natural instruments. I bought them very cheap in an internet-shop. I think the price was about 300.-€ each.