Sujet Des news de l'OS 1.1
- 47 réponses
- 10 participants
- 1 121 vues
- 10 followers
renaudg
Citation :
dear list,
I thought I give you a little status update on version 1.1 for the Virus TI.
for a while we found ourselves in a fairly tricky situation. it was
expressed so many times (not by us though) that 1.1 will be _the_ problem
saver for everybody and everything and for obvious reasons that puts extra
pressure on us. "extra" in the respect that it is harder to put out a OS
release which would be "good enough" to satisfy.
in software development, there is always room for fixing and improving
things - and things often takes more time than expected.
OS1.1 was planned to be _just another_ feature update but turned into
something more. if we would have released 1.1 as it was planned back in
december we would have easily made it in february.
the good news is: right now, we are wrapping things up. by the end of the
week we plan to issue a "release candidates" to our testers. a release
candidate is another beta version but from this point onwards to the release
version there will be no further additions.
there has been reworks on many core parts of the virus control, drivers and
the virus TIOS. we have tripled our beta tester base and to be honest, we
have learned a lot.
I think there is a good chance that we will release 1.1 within 2-4 weeks
from now on - obviously just in case nothing unpredictable will happen from
now on. from the release onward we hope to put out versions more frequently
again in order to present you with an improved version quicker.
we have considered releasing a public beta but decided against it. a public
beta which is supposed to fix important problems doesn't help much - unless
you can truly say that it will fix those things. it's still a beta and there
is still a reason why it's not a release build.
with regards
marc
access music
Pour résumer pour les non anglophiles :
La 1.1 a pris du retard suite aux attentes énormes qui se sont crées dessus : à la base ça ne devait être qu'une release avec les nouvelles fonctionnalités, mais pas forcément parfaite, et la pression des gens a fait qu'il devenait difficile de sortir un truc qui ne règle pas la plupart des problèmes...
Bref, des versions beta quasi finales sortent à la fin de la semaine pour les beta testeurs, et la 1.1 devrait etre dispo pour tous d'ici 2-4 semaines.
Voilà pour l'essentiel
renaudg
Y a vraiment des boulets sur cette terre
Du coup maintenant dans chaque beta y a un gros message dans l'installeur qui nous rappelle de respecter le papier de confidentialité qu'on a signé ;)
no|REAKTION
Citation : Promis Mamattt quand je ne l'aurais plus, je ne viendrais plus pourrir ce thread
Ce n'est pas en postant toutes les 5 minutes que ça va faire avancer les choses plus vite, comme déja précisé. Nous ne faisons pas partie de l'équipe de développement, si vous avez des plaintes à formuler, faites les auprés d'Access directement.
Je vais finir par me désinscrire si ça continue...
bouyakaboy
Citation : Y a vraiment des boulets sur cette terre
Je ne te le fais pas dire... Il faut vraiment être un gros boulet pour reporter des problèmes au support sur un OS betat. Pas très futé le gars...
Citation : J'taurais bien envoyé la dernière beta bouyaka
C'est gentil, mais ce n'est pas la peine de prendre le risque de casser ton contrat avec access... Mais c'est vrai que j'aurais quand même bien aimé l'avoir et faire parti aussi de l'équipe de beta testeur...Une autre fois peut-être... En meme temps tu sais où me trouver....
Citation : si vous avez des plaintes à formuler, faites les auprés d'Access directement
Je n'ai aucune plainte à formulé, j'exprime juste l'humeur du moment et pour prendre la température auprès de renaudg.
Et puis j'aime aussi poster toutes les 5 minutes car mon taff me fais grave chier et que j'adore "perdre" du temps sur audiofanzine.
Désolé pour ta boite l'ami.
Mamattt
Citation : Ce n'est pas en postant toutes les 5 minutes que ça va faire avancer les choses plus vite, comme déja précisé. Nous ne faisons pas partie de l'équipe de développement, si vous avez des plaintes à formuler, faites les auprés d'Access directement.
Je vais finir par me désinscrire si ça continue...
ouais c'est bien de le rappeler mais comme dirait renaudg "Y a vraiment des boulets sur cette terre" (et donc aussi sur ce forum )
bouyakaboy
Bon renaud, depuis le temps que ça chauffe quant est-ce que ça démoule ???
Je déconne les gars vous ennervé pas
bouyakaboy
Sans commentaires...
Citation :
can someone send me 1.1 beta PLEASE?
hi all, my virus ti crackles all the time when used in sound card / usb mode.. can someone here send me a copy of ti os 1.1 beta? I need to know if this is a hardware or software issue and I also need to know if 1.1 is really going to fix it.
I cannot wait any longer.
the usb sound card is a basic feature that should not have problems at this point.
thanks
-paul
bouyakaboy
Citation : OS 1.1 Public Beta
06/07/2006
A public beta version is available for download and testing. After over 4 month of programming and testing the new version offers new features and bug fixes. Among those new features are 112 additional multi programs, a soft clipping algorithm for all outputs, a remote template editor and loads of tutorials which automatically install with the software suite.
et voila à télécharger d'urgence sur le site d'access..... pour tester !!
pour ma part je vais attendre ce soir
Soirée chargée en perpective !!!
bouyakaboy
- < Liste des sujets
- Charte