Quizz film pour cinéphiles
- 15 135 réponses
- 185 participants
- 261 703 vues
- 144 followers
toniAss
venuxdeluxe
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs..............
There's also a negative side."
kosmix
Putain Walter mais qu'est-ce que le Vietnam vient foutre là-dedans ?
venuxdeluxe
Extrait d'une critique :
An interesting mix of documentary, scripted film, experimental film, and traditionally shot film, but also biography, political agitation, and a film that in a way captures the era. This simply must be seen for someone to take something away from such a film. I'm definitely intrigued by this, but it's definitely not for everyone.
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs..............
venuxdeluxe
C'est Goldie Hawn ?
NON ! C'est une actrice Yougoslave .
ça me rappelle une blagounette simple et débile : " You Go Slave ?? Me Go Slave ! ! " ....
Monsieur_FyP
kosmix
Putain Walter mais qu'est-ce que le Vietnam vient foutre là-dedans ?
venuxdeluxe
Monsieur_FyP
Mais le titre, j'ai complètement oublié… Espèce de documentaire foutraque ressorti au ciné il y a une bonne dizaine d'années bien tassées…
Est-ce que ce n'est pas dans ce film qu'une plasticienne fait pour de bon un moulage du pénis de je ne sais plus quelle "célébrité" ?
pontchartrain
Est-ce que ce n'est pas dans ce film qu'une plasticienne fait pour de bon un moulage du pénis de je ne sais plus quelle "célébrité" ?
Celui de Jimmy Hendrix je pense. ?
venuxdeluxe
- < Liste des sujets
- Charte