< Tous les avis Numark Cd Mix 2

Platine/Lecteur DJ tout-en-un de la marque Numark appartenant à la série CD Mix

Acheter
Jaker Jaker
Publié le 30/03/08 à 23:06
contenu en anglais (contenu en anglais)
I have had this unit for over a year and it is great for an &quot;all in one&quot; unit. It has a good feel on the mixer that allows for a tight mix. The physical quality seems good and it appears to be well built. This is a good way to get some pro options for little money. This is maybe an option for the beginner DJ (with a little practice at first). I use this with my mp3 player in one channel and mix in cd's on the other and it works great. I bought this at an online auction site for cheaper than I could've got if from the typical big box store and I am happy with it. For the money I spent on this, it makes way more sense than buying a separate mixer and cd players.