The in- and outputs of the VCO, VCF and VCA are not available as pin headers because the VCO, VCF and VCA are internally connected in the circuit which is used in this module.
Du coup je me demande si tout cela est bien possible n'ayant pas trouvé de réponse claire dans les forums (du genre avec de noms d'entrée et de sortie avec des flèches entre les deux...).
Le plus simple n'est il pas de prendre un 2ème DDE (ou équivalent genre Station X d'Analogue Solutions) et un splitter de signal MIDI?
Je ne suis pas un forcené des synthés analogiques et il y a pas mal de trucs qui m'échappent.
Several devices can be daisy-chained multiple monophonic (i.e. each Dark Energy received at a different Midi channel) or polyphonic (i.e. all devices are adjusted to the same Midi channel). For polyphonic applications a special stack mode is available. In this mode the device in question does not transmit note messages at the Midi output that are used to generate the tone in the device. Only "unused" note messages are transmitted.
Donc si on veut un gros monophonique avec deux VCO il faut splitter son signal MIDI pour l'envoyer dans chacun des DDE, en revanche si on veut un polyphonique on peut mettre plusieurs DDE en série via une connection MIDI out interne.