Samson Technologies C-control
Samson Technologies C-control

Contrôleur de monitoring de la marque Samson Technologies appartenant à la série C Class.

FP User FP User
Publié le 01/11/08 à 00:00
contenu en anglais (contenu en anglais)
The feature are brilliant and all I could ask for regarding a DAW set-up. 4 source inputs, 2 speaker output selectors, mono and dim options, talkback, producer and musician cue outputs, talkback level adjuster for all UNDER $100.

$99-

The sound is enough to do what I do, that is get rough mixes together to bring to a better mixing enviroment and score to film, tv, and commericials. The only severe bad thing about this box is that I've noticed the sound to be a bit crunched or naturally compressed and a bit colored. This is not good, but you learn to deal and would rather use this than a mackie or another cheap console. The signal path seems simple, which probobly means better.

This unit is the perfect size and a dream to use... Doubt I will ever contact customer support.

I love this box and I think it's invention is genius.

Originally posted on FutureProducers.com
Posted by: Unknown (January 1-, 2003)