Adobe audition 1.5
Adobe audition 1.5

Editeur audionumérique de la marque Adobe .

FP User FP User
Publié le 01/11/08 à 00:00
contenu en anglais (contenu en anglais)
I think that the user interface of the program just make music so accesible. Simple controls and functions, a well rounded program.

Oh my word, I think this program is the easiest I've ever used. Straight forward once you learn the ropes, no real flaws I see.

SUITABILITY/PERFORMANCE

I think this is a very simple, beginners program to record and mix vocals on. I use it for multipurposes, such as recording audio for school, recording freestyles and battle verses, and also cd quality work. it has decent sound quality for the fact that you can download it.

its a program, so i dont have to repair, but the overall quality of the product is very high, an invaluable piece of technology.

OVERALL OPINION

This is just an amzing program. I am completely feeling this track.

Originally posted on FutureProducers.com
Posted by: CrAcKa-JaCk ( 3-, 2006)