Se connecter
Se connecter

ou
Créer un compte

ou

Sujet Un nouveau POD en préparation chez Line 6 : le POD HD

  • 4 réponses
  • 3 participants
  • 789 vues
  • 2 followers
Sujet de la discussion Un nouveau POD en préparation chez Line 6 : le POD HD
Extrait de vettaville :

(J'ai souligné le passage important :mrg: )



When you get a hold of a copy of Guitar World magazine, there's an interesting add in it from Line 6. New products are shown accompanied by the following text.

"16 amps., 2 years.
The search is over.

Some say it's the journey, some say it's the destination. In this case it's both.

Brick by brick, our entire approach to amp modeling was torn apart and redesigned from the ground up. Our two-year journey finally delivered us to the tonal promised land: a set of HD amp models so advanced they offer previously unachievable realism in attack, dynamics, compression, and aggression. The amp modeling originators have revolutionized amp modeling. Again.

We scoured the globe for 16 vintage and modern amps every guitarist will covet. Full-bodied California cleans, dynamic class-A breakup, searing high-gain tones - POD HD showcases them all, in stunning HD! Plus, generous collections of legendary Line 6 effects deliver more then enough sonic colors and textures to inspire performance in every player.

The POD HD story is a true adventure. Experience the journey yourself at https://line6.com/podhd/

Pictures are shown of 3 products named: POD HD500, POD HD400 and POD HD300
Go grab your Guitar World magazine.





Pas besoin de traduction je pense...

En gros, un POD avec 16 simulations d'amplis vintage et moderne en HD avec des effets associés et 3 versions proposées.

Date de sortie et prix inconnus à ce jour, of course.

L'adresse sur le site officiel et l'inscription par mail pour les infos en exclu quelques lignes au-dessus :clin:

« Ce n'est pas sur une montagne qu'on trébuche, mais sur une pierre. » - Proverbe indien

Mes photos ici

[ Dernière édition du message le 25/08/2010 à 00:40:22 ]

2

Ils sont chiant... A chaque nouveau produit ils nous sortent le même argument: "c'est du jamais vu", "top qualité", "le meilleur truc qu'on aie pondu", bla bla bla... vive le marketing... redface2

Enfin bon, on verra bien ce que ça donne à la sortie...

3
4
Arf, j'avais pas vu...

Bon ben on peut fermer ce topic!

« Ce n'est pas sur une montagne qu'on trébuche, mais sur une pierre. » - Proverbe indien

Mes photos ici

5

Trois ou quatre topics ça ne sera pas trop. Le pod est détesté ou adulé depuis plus de dix ans, non ?