Se connecter
Se connecter

ou
Créer un compte

ou

Sujet Recensement des chtis !

  • 1 352 réponses
  • 42 participants
  • 13 049 vues
  • 13 followers
Sujet de la discussion Recensement des chtis !
Afficher le sujet de la discussion
1331
Y serviro at'meme truc'queul seul qui l'diso po : a rin di tou !

La vie, c'est comme un train de montagne

1332
Va tin leur faire dire des mots comme pinguoin auchi, ti vat'marrer mi chteul'dit.

Et les gos, tin qu'ji pinsso, el' T d'note vingt, y pourro nou fout' lair con avec leur moins(sse) tout ceux tertous dinl'gironde qui dise le S :?!:
1333
:ptdr: :ptdr: :ptdr: TU m'as tué sur ce coup là !

Et j'posse sur ceux qu'in parleut'comme so : les Poro (poireaux) et les Wa-Gnons (oignons). Sur eul'marché d'min villache, quand j'étos arrivé danch'sut eut'deul france, bin y parlo toudi comme cho.

La vie, c'est comme un train de montagne

1334
:bravo: Les wagnons ti

Tain sinon, Ché koi el soleil kon n'a ti. Ché koi ch'bordel...Ins'croiro dinl'sud lo comme même.

Ravize el météofranch',pas un pé nuach avin perpet :8O:
1335
Pour eun' foi qu'on peu boir eul'biere in avril sur eus'terasse :boire:
1336
Alors mé gins chava?
1337
Bah écout', y va, y va...

C'est gintil comm tout eut te préoccuper d'nous z'aut' et de ch'tread après bin 9 mois qu'on n'a pu rin dit d'ssus.

J'qu'minchôs à m'dir' à moi-maim' qu'les Ch'tis bô z'avot'teu déguerpi là où cé kya du solel tout l'temps.

Mais hier j'ai vu à l'télé qu'a c'theure, bin y vienn'teu du Sud-Ouest pour print not solel eud Bray-Dunes; a don j'suis rassuré !
1338
Ah ben cha fait plaiz cha eud'vir que y'a des chtis ichi !!!

Citation : J'qu'minchôs à m'dir' à moi-maim' qu'les Ch'tis bô z'avot'teu déguerpi là où cé kya du solel tout l'temps.


Hé mais in'a toudis du soleil nous !!! Din not' coeur !!! :clin:
1339
Ta rigol' tcho. In'da plin dinsse chiel' lo, ravise in l'air !
Té va voir qui va nin narr'fout el'coup del' annié davin. Ravise kin va ch'g'lé les chiclettes dinch' moi d'aout ti !

Comme dizo em' grin mère, "miiiin dieu, miséricorte"...mais bon, elle dizo auchi "Méké des jondes ! " :mdr:
1340

Citation : "Méké des jondes ! "


ben ravise meu cha !!! jconno pas tin dicton a ti !!! t'es viens d'ou min tcho ????