Se connecter
Se connecter

ou
Créer un compte

ou

Sujet Recensement des chtis !

  • 1 352 réponses
  • 42 participants
  • 13 127 vues
  • 13 followers
Sujet de la discussion Recensement des chtis !
Afficher le sujet de la discussion
1341
Un tio drapeau pour mizotte, que j'o travallé deux ins à Lille.
1342

Citation : t'es viens d'ou min tcho ????


Ouaaa té du 62 ti ! J'tarconnu ;) Chu d'maubeuch' mi (maubeuge) et tizot'? Em' grin mère, el' parlo dmi kan jéto tiot quant elle diso min jonde !
1343
Hé ben nan loupé min garchon jchui eud douai mi !!! chui pas du côté dché boyo rouch mi !!! ^^ mé jconaisso pas tin truc là !!! ben cha mfais plaiz eud m'être éducaillée avec ti !!!

Si t'es veux t'es peux passer ché mi in taillera chbout dgras autour d'un picon bière !!!
1344

Citation : Ta rigol' tcho. In'da plin dinsse chiel' lo, ravise in l'air !
Té va voir qui va nin narr'fout el'coup del' annié davin. Ravise kin va ch'g'lé les chiclettes dinch' moi d'aout ti !

:ptdr: :ptdr: :ptdr: O pitain !!!


Bon, faut'ch conceurter : les tizot d'in 62, y'n'avot rin à faire ichi, ché pô des chtis. J'cro qu'y fo ete clair la'eud'sus. Par'cont', les zmis belges y étont les binv'nus.

Et meilleurs'ch voeux à tout l'in chtis dodofinzine !!







:oops: :oops: je suis nul :pleure:

La vie, c'est comme un train de montagne

1345
C'est quoi ce thread :oo: (ben ouais je suis marseillais, désolé pour le manque de culture)

Développeur de Musical Entropy | Nouveau plug-in freeware, The Great Escape

1346
Ché nin grave min tiot, t'es le bienvenu, sers ti une pinte et fait comme chez ti :boire:

Heldon jazzyTron> Faut et' tolerin min vieux, les 62 y savté nin conduire leurs quérettes mais ché des copins autour deu deux trois binouzes ;)
1347
Euch méleur voeux pour tizot auchi, pouvoir saké dinl guibolle, el sinté toucha :bravo:
1348
..euk'ti prinn di 62, j'y veu bin in'core, mais des marseillots maintn'in, faut p'tet pas pousser eul'bouchon tro loin dans l'zorties.. Avec eul'accent t'izot deu'l sud, onn'compren rin di tou à'ch qui raconte.

La vie, c'est comme un train de montagne

1349
/le-pub-des-gentlemen/forums/t.29479,le-kamoulox.html

Post 1776.. une preuve de plus comme quoi nous sommes partout ! :diable:

La vie, c'est comme un train de montagne

1350
Z'avez été vir eul film eud Dany Boon ?

Nous, ichi, y faut attint' eul mercredi qui vint pou d'aller l'vir'.

In pluche, y'a min camarate Guy (Lecluyse, euch' Tourcoingnois -j'ai jamais su l'écrire-) qui jou eud dans. Euj savot qu'y étôt un tournach l'an dernier euch barraqué, mais pas cor que ch'film y'avôt sorti dins les salles de ch'Nord.

A part tout cha, on fait un rendez-vous des Belges "live" eul 30 Avril à Nivelles, en Belgique. Ch'est entre Charleroi et Bruxelles.

Mi, y faut qu'euj vous dise que j'chus à motié Belge à motié Ch'ti.
50/50, quoi...
Wouaip, ch'est cha : cha fait bin 100 %.

Euch rendez-vous ch'est d'abord pour euss vir' et fair' connaissance, mais aussi pour fair' deul muziqu'.

Ch'est comme cha qu'j'avôs lancé l'idée en 2006 d'un Festiv-AF qui a eu lieu en 2007, et main-nant y'a du résultat avec un gros festival euch t'année sur Amiens (Amienss', quoi)... Mébon, faut y aller tout doux.

Adonc, si y'a des gins, des Ch'tis, des Boyaux rouchs et un Marseillais qui sont amateurs eud venir nous vir et d'kinter avec nous z'aut's, y sont les bienv'nus. Eud 30, on peut passer à 50 ou même 100 sans problème.
Pou Les Festins sonores y'a du niveau, mais pour le rendez-vous des Belges ch'est tout cha à l'bonn' franquette. D'autant qu'on n'a pas des lumières (euj rigole, hein : euj'dis juste qu'on n'a pas encore eud projecteurs pour Nivelles mais cha devrôt v'nir avec eul sono et p't'êtr' vous z'aut' si vous avez des trucs faciles à am'ner dins ch'genre d' "auberge espagnole" ).

Note bin : ch'est l' 30 Avril à Nivelles, dans l'après-midi et au soir. Entrée libre. Et sorties occupées, Wouaf !