Sujet de la discussionPosté le 23/05/2007 à 12:46:07Jumper mode 303.
Je viens d'apprendre qu'il y aurait un jumper bleu à 2 positions dans la revolution qui lui permettrait de "changer de comportement" :
Citation : In 303 mode:
It controls how the final amplitude of the VCA signal fades away when notes are set to sustain for longer periods of time or multiple notes have been set to glide to one another. So the Revolution acts like the original 303.
On the original 303 if you tried to sustain for a longer period of time, the note amplitude would eventually fade to zero.
In Revolution mode:
It allows the notes to remain sounding for as long as a sustain note is written, or if multiple notes are written to glide to one another for long periods of time, it will allow for infinite droning tones.
C'est pas grand chose,dans la position d'origine la Revo est capable de garder son VCA ouvert tant qu'une note est tenu, alors qu'avec l'autre réglage elle se comporte plus comme une 303 c'est à dire qu'au bout d'un moment le VCA se ferme.
Non je sais pas , essaye de demander a mesi qui est l'importateur de Future Retro ou directement a Jered chez Future Retro. mais je pense qu'une Led 3mm banale fait l'affaire .