Se connecter
Se connecter

ou
Créer un compte

ou

Sujet C'est quoi maintenant ?

  • 61 358 réponses
  • 694 participants
  • 1 641 013 vues
  • 540 followers
Sujet de la discussion C'est quoi maintenant ?
Là, présentement, maintenant, dans cet instant, qu'écoutez-vous ?
Qu'est-ce qui tourne ?
..................................

S. Reich, "music for 18 musicians".
Afficher le sujet de la discussion
16971


:aime: :aime: :aime:
AL K. :bave:

Désinscription AF

16972
Fresh - The Pink Panther
16973
Monsta Island Czars

16974
SCSI 9 - Little Leaves Fall

:aime: :aime: :aime: :aime:
:aime: :aime: :aime: :aime:
:aime: :aime: :aime: :aime:
:aime: :aime: :aime: :aime:
16975
N6 > c'est du HH ? Y aurait pas du MF Doom / King Geedorah là dessous , avec un nom pareil ?
16976
Yeah et re yeah !

Y'a du Doom, du Grimm...

http://www.hiphop-elements.com/article/read/2/5820/1/

Du bon quoi :humm:
16977

Citation : Monsta Island Czars is a collection of hungry underground emcees who have traded their usual names for monsters from old science fiction movies. MF Doom is King Ghidra. MF Grimm is Jet Jaguar. KD (aka Kwite Def) is Kamackeris. X-ray is King Caesar. The others (Megalon, Kong, Rodan, Spiga, and Gigan) all keep their original names because they started out as members. With production handled by X-Ray (King Caesar) and MF Doom (King Ghidra), the concept album “Escape From Monsta Island” is 20 tracks of hardcore, underground, hungry, creative hip-hop. Sometimes, the deliveries are lightning-fast while others just have that straight hunger. Both on-beat and off-beat, these emcees attack your brain just like prehistoric monsters feeding on major cities.



Pur concept !

J'avais deja surkiffé "Take me to your leader" sous pseudo King Geedorah , et le split MF Doom / MF Grimm . Faut que je mette la main sur ce skeud au plus vite , donc ... :humm:
16978
A Flock Of Seagulls /I Ran.

:oops:
16979
Shirow> :clin:

Sinon là c'est :

Mon ventilo - Puissance 1
16980
Martha & The Vandellas - Heat Wave :aime2: