< Tous les avis Digidesign Mbox
Digidesign Mbox

Interface audio USB de la marque Digidesign

FP User FP User
Publié le 01/11/08 à 00:00
contenu en anglais (contenu en anglais)
Strong points: compatibility with studios all over, editing, Weak Points: Only 32 tracks, which should be plenty for most, but is a small amount compared to other DAWS. No off-line mixdown (bounce)...gotta do it in real-time. Many effects require stopping playback before plug-ins can be added.

Price paid

UTILIZATION

USB audio interfaces just don't handle as much as firewire/PCI interfaces. I can use many more plug-ins in other DAWS.

GETTING STARTED

It seems very sturdy, like it would handle the portable situations that it seems intended for. Many engineers use these away from thier TDM set-ups.

OVERALL OPINION

Sound Quality: Good for a $400.00 unit, espeically with this many features (2 preamps w/fantom power, software w/effects, editing, etc.). If you are skilled at mixing, the MBox sound will not get in your way.

I like it quite a bit, but quite frankly, this is &quot;settling&quot; until an upgrade to Digi 002 or TDM.

Originally posted on FutureProducers.com
Posted by: Girl6 ( 7-, 2004)