Se connecter
Se connecter

ou
Créer un compte

ou

Sujet Recensement des chtis !

  • 1 352 réponses
  • 42 participants
  • 13 104 vues
  • 13 followers
Sujet de la discussion Recensement des chtis !
Afficher le sujet de la discussion
1291
:???:

Bah édu qu'elle sort ça, ell" ?

Ja r'monté d'trois pach's in arrièr', j'ai rin vu du tout !

J'ai loupé une march', adonc ?
1292
C'in eun'chauve souris qui sort ed l'ombre quand eul a faim.

El disot n'importe quo. J'su po d'sut, mais eud'lille, même si jeun'sonnot po tro bin écrire dans not langue.

Et pis c'est el qui m'disot "vas-y, racont'mo des histoires eud'plaisir ! " et pis après ess plin que'j'aime so!

Les femmes eut'jure...

La vie, c'est comme un train de montagne

1293
Ell ingueul toudis tout l'mond' comm cha, ch'tiote ?

Maaazette; Oh saaaalut ! : c'est chin mari qui dô pô êtr' à l'noce tous les jours.

Nous, cha va : elle crie, bin on lit nin c'qu'ell dit ou bin on keup'... mais ch'n'homm, li, c'est autr' koss ! Y'a pas l'interrupteur comme nous z'autr' euch'pôv garcheon !...
1294
Ell ingueule toudi 'l'monde ! C'est ell qui a ouvert el'thread ! Che une brav fille eud'la campagne qui's plaint eud'son'poids. :twisted:

Mais ell étot belote comm'in jour qui's'lève, avec el soleil qui fero des éclats ed'jouvence sur el pare briss d'la voiture.

J'avo oublié ed'prendre el brouteux en rentrant chez moi ! Quand c'est que j'le 'r'trouve, j'vous copi s'n'histoire !

La vie, c'est comme un train de montagne

1295
Ché rar' cha pourtant, ènne ch'tiote qu'elle rouspette.

Mais ell' va bonifier ènne fois qu'ell' va êtr' très viell'.

Là, teu pourra y aller avec tes soleils qui éclatent tout l'temps et tes pare-brises qui s'lèvent.
Mais à m'mode qui faut attend' encore un p'tit peu.

Enfin, mi j'dis cha, ché pour ti z'aut, hein... J'aime pas quand qu'c'est qu'teu t'fais ingueuler, ché tout.
1296
Fuck off !
1297
:ptdr: :ptdr: :ptdr: Merci Toilb pour tous ces moments qui me rappellent ma jeunesse et..euh...ah oui pardon, bin ché bin marrant en tou cas eud'lire eut'ttrucs.

Citation : et tes pare-brises qui s'lèvent.



Bin j'te'dis qu'y auro po qu'eux.

La vie, c'est comme un train de montagne

1298
Wouaip, ben fais gaffe aussi à tes soleils qui vainent pas à éclater trop fort non pu.
Teu s'rôs prop'; teu vô pas d'ichi l'tableau !?
1299
A... j'avô pas vu, ya Bloodu Bloodpécker qui nous trait eud fous ichi.

Ché qui m'n'homm', teu l'connôs ?

Hors sujet : Délire plein, hein Bloody... On s'amuse, rien d'autre :clin: ...



(J'dis cha ausinon lui aussi y va sortir euss fouet.
Rassure-meu : c'est pas l'mari d'lautr', des fois ?...).
1300
Ah bin sur que j'le'conno un peu tisot !
y'es bin sympa, tout fou, mais bin sympa et pi,il est po comme el zot de'c'ta'l'heure qui vin nous faire el'con sur el connerie.Avec es'remark sur n'importe que, bin Pevets y'v'nu et il a fait la poliss.

Sinon c po euss mari, mais euss n'ami. Euj'cro bin !

La vie, c'est comme un train de montagne