Se connecter
Se connecter

ou
Créer un compte

ou

Sujet Recensement des chtis !

• 1 352 réponses
  • 42 participants
  • 13 182 vues
  • 13 followers
Sujet de la discussion Recensement des chtis !
Afficher le sujet de la discussion
1301
Mi aussi j'sens qu'un d'ces quat cha peut m'arriver.

Un d'ces jours euj'va prendr' un coup d'sang et j'va sortir les triangles Behringer avec des points d'essclamations d'dans.
Pourtant j'aim pas fair la poliss, hein, ché pas cha; mais ènne ou deux fois cha pass', mais là y déconn'teu tertouss vraimint. Et ty avec des fô.
Mais bon, avant d'm'énerver y faut du temps. Mais après ché fini.

Ché marrant, cha : mi quand j'aime pas l'odeur de l'tart' à l'crême, euj rentr' pas dans l'bouling'rie en hurlant avec mes guirlandes et min capiôt pointu qu'j'aime point cha : euj' ferme eum trapp' et ch'est tout, j'm'in va vir' ailleurs.

Euss, un dirôt toudis qui z'arriv'teu pas à s'empêcher de l'dir'.
Pourquoi qui font pas un thread à eux si cha les fait si rir' que cha ?!
J'aim' ben les mocqueux d'gins, hein, cha ché vrai; mais avec pas trop de systématication dans l'systèm' quand mêime.
1302

Citation : ferme eum trapp'

:((( souvenir

Citation : Mais bon, avant d'm'énerver y faut du temps. Mais après ché fini.

C'est comme mo, et comme tous les gars duch Nord.
Non !! Pas "duch" !!

Citation : Et ty avec des fô.

Mo ? Quoqu'j'ai bin fait encore mo ? Mi'j'provoq po l'zot. J'pose el truc, et si eunzot y a l'envie y répond. Mo euj teste des trucs chur eul site, pour voir el réactions à tous zot.

Et en'a qui 'm'in dit eud faire comme to, et d'créér mes propres el sujet pour avoir eut'paix dans min coin.
Et j'vo que ça marche pas, alors euj' vais faire dans l'délicatesse d'un char, dans l'finesse d'une bouze eud'vac'.

Y na povo po queul'Pevet pour enfourner eut'bataille ! J'eto là pour tenter in perçée dans l'brech, mais l'Pevet y' sait commin faire avec eut l'vieu!

Bon, j'm'in vins aller danch dodo, car euj'fatigue misott!

La vie, c'est comme un train de montagne

1303
Mi parell : cha q'minch' à tirer d'partout dins mes quilles et dins m'tiête, ch'est pô bon sign', c'est sign' d'angoiss.
J'm'in va à m'lit.
1304
1305
1306
Salut melopioute :coucou:

I'm Back

1307
Mi j'habite Haubourdin, a coté eud' Lille :clin:
1308
Euj connôs un p'tit poil, j'étôs à Fâches-Thumesnil (Heldon y'estd'Wattignies) et pis j'connôs encore ché produis Lever notamment.
1309
Ah bin l'usine Lever al a fermé y'a po lontin :|

Fodra sfaire eun' soirée barbec un d ' ces soér! :bravo:
1310
Ah bon, cha a fermé ch'truc-lô !?

Décidément, y'a pu rin qui vô !

Sinon, euj revins d'la soirée des Belges y'a 15 jours à Bruxelles, on étôt tertouss ravis.
Cha d'mind' qu'a r'c'minchjer j'crô...

A la r'voyur', ti.