Version 1.5 en septembre !
- 46 réponses
- 13 participants
- 2 568 vues
- 13 followers
lanss07
Citation : Toontrack Music News - Major innovation in Superior 1.5 by Toontrack Music
In the second half of September Toontrack Music will release a software update for the Superior sampler, version 1.5, that will mark a major innovation not only for the Superior line but in the long run for all Toontrack products and possibly all sample products dealing with percussive sounds.
This update will greatly diminish the system requirements for the Superior products (dfh-Superior and Superior Custom and Vintage), simplifying the handling in a very radical way. At this point we want to alert all current users and prospective buyers to the upcoming update so that they can benefit from the update as soon as it is released. Stand by for detailed release information.
Toontrack development team
voilà ce que j'ai reçu ce matin par mail. ça augure le meilleur!!
peut être le disk streaming ?
RogueM
jacker
le disk streaming est impossible avec ce logiciel car il y a trop de pistes à gérer .mais ceci dit c est pas grave étant donné que les développeurs ont trouvés mieux. à partir de maintenant je ne dis plus rien et surtout soyez patient çà vaut le coup.
RogueM
Moa
Et au fait ce concours ça avance ?
Une question pour RogueM :
la compatibilité avec logic 5.5.1 PC sera t elle encore assurée avec la 1.5 ?
Moa c'est moa !
RogueM
Phil5150
La Flemme est l'avenir de l'Homme
RogueM
"Replacement XSKeys for Emagic Logic versions 5 and 6 (blue Emagic XSKeys) will be available for purchase until January 1, 2006. After such time, customers may purchase the then current version of Apple Logic Pro, which will include an XSKey that is compatible with Emagic Logic versions 5 and 6, including all Emagic plugins".
http://www.emagic.de/support/support/index.php?lang=EN
il ne faut pas non plus esperer que les developeurs de plugins en fasse plus que emagic pour beaucoup plus longtemps.
Phil5150
Moa
Je hais ce p*tain de système-Je hais ce p*tain de système-Je hais ce p*tain de système-Je hais ce p*tain de système-Je hais ce p*tain de système-Je hais ce p*tain de système-Je hais ce p*tain de système-Je hais ce p*tain de système-Je hais ce p*tain de système-Je hais ce p*tain de système-Je hais ce p*tain de système-Je hais ce p*tain de système-Je hais ce p*tain de système-
Moa c'est moa !
Phil5150
- < Liste des sujets
- Charte