Native Instruments Reaktor 4
Native Instruments Reaktor 4
FP User FP User
Publié le 01/11/08 à 00:00
contenu en anglais (contenu en anglais)
Oh if you really know how to use this program the featurea are incredable you will have to see for yourself its un explanible

The Usability of this program is HORRIBLE You would have to learn math and much more in order to use this program to its full potential I would have to give it a 2 because this program is far from those spoon fed programs you use. if you don't know how to use reason and wanna skip to reaktor.... Guess again before you blow your money, and if you don't even know how to use FL Studio then don't read this review at all.

SUITABILITY/PERFORMANCE

Basically you will have to go through vigorous learing in order to get a sound out of this program. If you have time and patience you will be able to have good production sounf and quality. I gave it a 5 because of the learning curve which literally blows the SH** out of people.

OVERALL OPINION

I Love this program you just have to grow with it in order to use it to its full potential.

Originally posted on FutureProducers.com
Posted by: Earthquake ( 6-, 2005)