Les dip switches à l'arrière pour choisir la source d'horloge ne sont pas des plus pratiques.
Pour le reste, ça répond assez aux envies que j'avais émises lors d'une enquête d'Arturia en février dernier.
Citation :
Dear Krapod,
We are currently conducting a survey about mini-key controller keyboards such as MiniLab and we would like you to give us your opinion about this subject.
Thanks to your answers we will be able to better understand your needs, your hopes and expectations.
This survey and its processing will respect your anonymity. Arturia guarantees not to use any of the obtained information in a way which could be detrimental to your privacy.
Please click on the below link to participate and tell us what you think about your mini-key controller keyboards.
Le séquenceur poly (8 séquences de 64 pas, 8 notes par pas maxi) vient compléter judicieusement les deux séquenceurs mono du Beatstep Pro.
Et cerise sur le gâteau, le séquenceur peut être indépendant du clavier.
Citation :
Sequencer mode also allows you to rewrite in real-time your sequence and even to play and sequence simultaneously on two different MIDI channels.
Sympa ! J'avais pas accroché avec le beatstep pro (pas fan de l'ergonomie des pads), pour moi qui suis beaucoup plus à l'aise sur les sequenceurs à clavier (intégrés mais souvent trop limités) ça pourrait être un bon compromis