Se connecter
Se connecter

ou
Créer un compte

ou
Agrandir
Le Pub
le Pub artistique et culturel

Sujet Le coin du français.

  • 5 947 réponses
  • 181 participants
  • 131 425 vues
  • 470 followers
Sujet de la discussion Le coin du français.
Vous avez un problème, un doute en français? Venez ici poser votre question, nous tenterons d'y répondre.

Sans musique, la vie serait une erreur. (F. Nietzsche)

Matos à vendre

Afficher le sujet de la discussion
1711

Hors sujet : Bah ch'é tizott' qui vo...
T'étôs de édu, ti ? Eud Tourcoing, de L'madlaain' ou kwoi ?
Et dou kté arrivé assteur ?

1712

Hors sujet : j'su po deuss coin mais eud'wattignies. j'so descendu dans l'sut y'o 2à ans eud'ço. Mais j'sauro po coment on écrit el'chti, pourtant euj'l'aime ! Vais eum'coucher bientôt, ça m'foro du bin !

La vie, c'est comme un train de montagne

1713

Hors sujet : J'étos d'Fâches-Thumesnil, mi !
On a p't'etr' été à l'même écol, et p't'etr' même à deux !
ène bonn nuit, hein.

1714

Hors sujet : C'est dingue 'e ço ! J'étais eud'Brake Desrousseau à Wattignies. entre 77 et 82 ! Et j'vodro bin r'voir kek tet eud'l'épok!

La vie, c'est comme un train de montagne

1715

Hors sujet : Eut connaissôt pas par hasaerd Pascal MAURICE, ti ?
Euj'sais qu'y avot un frère aussi.
Mi j'l'aimo ben; y'habitôt just derrière eul mairi' presque en face eud Cora (mais mi j'lai connu à Baggio). C'est pas qui é mort, hein, c'est pas ça; mais c'est just que j'l'ai pas r'vu d'puis 82/83.
Eu j'su d'64, et ti ?

1716

Hors sujet : Bin no hein, moi euj'su ed'71. J'connais bin el'Cora, mais m'zot euj j'habitais vers el'rue des acacias, la rue en fer'à'ch'val.
El'nom y'm'rin di tout. Moi ej'cherche plutôt ed'filles qu'étot booooonnnes ! Eune jeune ed'70 Véronique OFF (elle étot bellote commin jour sans ech bout ed pain). Et les plus ancins que'j'conno y'sont eud 68. Chuis désolé pour'ed to!
Par con't...j'ai un livre dédicacé par el brouteu ! Si tu conno po, c'est un poete del Nord, qui auro fait les deux guerres, et qui ecrit dans ch patois dech Nord!

La vie, c'est comme un train de montagne

1717

Hors sujet : Qui ché qui connôt nin l'broutteux !
Sinon, j'éto plié in quatt' l'aut' coup à lir les fabes eud La Fontaine in ch'ti... ch'étôt à mourrir su ch'paillass' , j'te l'recomind !
Allez; ainn 'bonne bistoule à tizôtt -sinon ici ça va finir qu'in va s'f'air app'ler Alfrett tou châ passkon pollu' ! :bravo:



Y Faudraut créer un thread "le coin du Ch'ti".
J'chuis sûr que cha auraut du succé...
1718

Hors sujet : bonne bistoule a to auchi, mais j'préfère app'ler Alfrett qu'eul Jules !y'a o sujet such el Nord, j'vo et donner lien!





/le-pub-des-gentlemen/forums/t.65927,recensement-des-chtis.html

un chtit lien pour el chtit !

La vie, c'est comme un train de montagne

1719

Hors sujet : Merci, HJT; j'ai été vir'.
J'ai posté, hein...
Merci ben pour euch' lien.
J'me doutôs ben qu'ce s'raut populair' un topic parell...

Quand j'pince qu'à minuit teu disôt qu't'allôt t'coucher, et 2 heures après t'es toudis là !

1720

Hors sujet : J'voulo po révo eud'Jules et compagnie et faire eud cauch'mards. Comme ço, j'm'en vo retourner au'ch turbin et finir eu p'tit bout eut'travail.

La vie, c'est comme un train de montagne