Se connecter
Se connecter

ou
Créer un compte

ou

Sujet Mise à jour MPC 2.4 pour début février!

  • 236 réponses
  • 48 participants
  • 26 119 vues
  • 47 followers
1 Mise à jour MPC 2.4 pour début février!
COMING SOON...

2.3 saw standalone synth engines, now it's time for premium mixing tools in MPC!

Akai Professional has just announced MPC 2.4 that introduces a plethora of user-requested features and workflow enhancements, notably the addition of 28 must-have effects from critically-acclaimed DSP gurus AIR Music Tech, a much-requested side-chain compressor, the Mother Ducker, enhanced clip launch and a number of other improvements.

The original AIR Creative FX collection has been included as part of Avid Pro Tools® since Version 8 and is considered the reference FX suite by some of the world's most respected audio professionals.

With MPC 2.4, this legendary suite of 16 mix essentials has been ported to MPC for immediate use with standalone or desktop MPC software; this core range of effects has also been expanded to include 12 new plugins, including the AIR Channel Strip and AIR Transient.

Each effect has been expertly designed with ease of use in mind and the stunning new TUI layouts take using effects inside MPC to a whole new level.

2.4 will be a free update for owners of MPC 2 Desktop Software, MPC Live and X in early February.
Afficher le premier post
201
Personne n'a de bugs depuis la 2.4 ?
On est plusieurs à rencontrer des freezes et autres crashes depuis cette mise à jour :(

Akai recherche des 'témoignages' d'utilisateurs ayant ces problèmes. Voir le groupe MPC LIVE / X sur Facebook: https://www.facebook.com/groups/AkaiMPCLive/
202
Dans quel circonstances/situations cela se produit ?

"La musique pour tous quelque soit le style ou l'époque"

203
Tout le temps :/
Elle passe son temps à se geler, ou se bloquer et redémarrer avec rapport de crash.
Pour l'instant, ils n'arrivent pas à le reproduire..

Je suis repassé en 2.3, aucun plantage de la journée.
204
Ah zut (merde)
J'espère qu'ils vont pondre un correctif assez rapidement pour tous les gens qui sont touchés par ces bugs,

"La musique pour tous quelque soit le style ou l'époque"

205
Pas de plantage ici. Utilisé plutôt intensivement (sauf pistes audio).
206
pas de plantage ici mais je l'utilise de manière assez basique, avec pas mal d'fx & un ch'ti synth quand même

Beat Thang 4 Life

207
je n'ai pas eu de plantage non plus , et je l'ai utilisé pas mal d'heures d'affilées avec plug in etc.....

Pour écouter ma zick c'est là

https://soundcloud.com/sai-rastao

208
209
210