Se connecter
Se connecter

ou
Créer un compte

ou
Agrandir
Ajouter ce produit à
  • Mon ancien matos
  • Mon matos actuel
  • Mon futur matos
Akai Professional MPC Live
Photos
1/2016
Akai Professional MPC Live

Séquenceur Sampleur de la marque Akai Professional appartenant à la série MPC

8/10

Sujet Mise à jour MPC 2.4 pour début février!

  • 236 réponses
  • 48 participants
  • 26 299 vues
  • 47 followers
Sujet de la discussion Mise à jour MPC 2.4 pour début février!
COMING SOON...

2.3 saw standalone synth engines, now it's time for premium mixing tools in MPC!

Akai Professional has just announced MPC 2.4 that introduces a plethora of user-requested features and workflow enhancements, notably the addition of 28 must-have effects from critically-acclaimed DSP gurus AIR Music Tech, a much-requested side-chain compressor, the Mother Ducker, enhanced clip launch and a number of other improvements.

The original AIR Creative FX collection has been included as part of Avid Pro Tools® since Version 8 and is considered the reference FX suite by some of the world's most respected audio professionals.

With MPC 2.4, this legendary suite of 16 mix essentials has been ported to MPC for immediate use with standalone or desktop MPC software; this core range of effects has also been expanded to include 12 new plugins, including the AIR Channel Strip and AIR Transient.

Each effect has been expertly designed with ease of use in mind and the stunning new TUI layouts take using effects inside MPC to a whole new level.

2.4 will be a free update for owners of MPC 2 Desktop Software, MPC Live and X in early February.
Afficher le sujet de la discussion
121
Ho'dog
Ok ,pour l'instant on ne peut pas ,mais on va pouvoir .comme ca ok
j'aimerai bien le lien si tu l'as
122
Ok donc la MàJ sortira demain en fin d'apres-midi, début de soirée... ah j'ai hâte :bravo:

[ Dernière édition du message le 05/02/2019 à 19:25:17 ]

123
elle sera payante?!
124
Citation de brice :
elle sera payante?!

Si tu as un MPC touch, Live ou X non elle ne le sera pas
125
ha ok, c'est le soft qui l'est, pour les autres...

merci


126
Courage narcoleptik44 ! Bientôt Noël :D:
127
128
Quelles sont vos banque de son akai favorits ?
129
Pour ma part j'ai pas de banques de sons Akai pour le moments. J'ai des samples Impact et d'autres nommer Berlin sound , pour les favoris du moments... Mais ça doit pas trop t'aider...
130
c est des sons pour la techno berlin sound c ca ?
je cherche des loops drum and bass jungle de bonne qualité si quelqu un peut maider merci